Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Guerrilla kweekverslag 2013, LSD & Blue Cheese & Bubblegum

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Guerrilla kweekverslag 2013, LSD & Blue Cheese & Bubblegum

    Update

    Morgen krijg ik eindelijk mijn camera terug dus dit is de laatste update met foto's gemaakt door mijn telefoon

    De laatste 2 dagen begonnen de plantjes behoorlijk te strekken, dus heb ik er vandaag 5 (3 LSD 2 Bubblegum) verpot naar potjes stekgrond.
    IMAG0287.jpg
    Om ze te laten wennen aan een lagere luchtvochtigheid heb ik folie om de potjes gedaan, elke dag prik ik er meer gaatjes in om zo geleidelijk de LV te verlagen.
    IMAG0288.jpg

    IMAG0291.jpg

    IMAG0292.jpg

    IMAG0294.jpg
    En voor het raam ermee..
    IMAG0296.jpg
    Mijn avocado plantje doet het trouwens ook erg goed... bietje wiet voeding doet wonderen
    IMAG0295.jpg

    IMAG0298.jpg
    Zoals je kunt zien laat de Blue cheese nog steeds op zich wachten...

    Comment


      #32
      Re: Guerrilla kweekverslag 2013, LSD & Blue Cheese & Bubblegum

      Mooi verslag en leuke soorten.

      Ik heb veel zaden gezien en opgekweekt, maar de zaden van barneys farm waren uitmuntend.

      Snel en heel stevig plantje heb je dan. Tuurlijk kan er een verkeerde bij zitten.

      Mis ik nu iets of kweek je ook reg. zaad voor buiten?

      Immers voor buiten kweek zijn de AF's gemaakt zijn.
      Veel gestelde vragen over het forum
      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL
      "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

      Comment


        #33
        Re: Guerrilla kweekverslag 2013, LSD & Blue Cheese & Bubblegum

        Thanks Silas

        Allen zijn feminised seeds en alleen de bubblegum en kush zijn autoflower.

        De LSD heeft een bloei periode van 60-70 dagen en kan in koude climaten gekweekt worden. De Blue cheese kan ook in koude climaten groeien en heeft een kortere bloei periode van 50-60 dagen.

        Dus als ik Barneys farm mag geloven komt het allemaal wel goed in ons landje.. maar dan moeten de Blue cheesjes natuurlijk wel eerst naar boven komen... en een beetje geluk hebben met het weer

        Comment


          #34
          Re: Guerrilla kweekverslag 2013, LSD & Blue Cheese & Bubblegum

          Update

          IMAG0305.jpg

          Ik hoor graag van jullie

          greetz
          Last edited by ijzerehenk; 26 April 2013, 21:36.

          Comment


            #35
            Re: Guerrilla kweekverslag 2013, LSD & Blue Cheese & Bubblegum

            voor zover ik lees doe je niets fout met ontkiemen, maar het kan tot een week/anderhalf duren dus nog even geduld.

            de bureaulampen zullen niet veel doen met uw dames, mijn mening is lekker buiten zetten!

            succes met uw kweek, ik volg je
            sigpic

            Comment


              #36
              Re: Guerrilla kweekverslag 2013, LSD & Blue Cheese & Bubblegum

              Heb vorig jaar advocado ontkiemt, die is nu een cm of 70 haha leuke plant.
              Enige is dat ie vorig jaar beetje verpest is door bladluizen dus eigenlijk zou ik hem binnen laten staan als ik jou was!

              Wat joekie al zegt, zet ze maar lekker buiten want die bureau lampen halen het lang niet bij het sterke licht van buiten.

              Succes.

              Comment


                #37
                Re: Guerrilla kweekverslag 2013, LSD & Blue Cheese & Bubblegum

                Thanks joekie, het is mij een eer

                Haha heribei het is inderdaad een leuk plantje, maar is niks voor in ons klimaat heb ik al gemerkt, laat hem dus gewoon lekker showen op de vensterbank

                Het was hier in limburg vandaag heel erg bewolkt dus denk je niet dat het dan beter is om op koude , natte en bewolkte dagen ze onder de lampjes te zetten want achter het raam strekken ze behoorlijk. En zullen ze buiten niet net zoveel strekken als achter het raam?
                Last edited by ijzerehenk; 27 April 2013, 10:10.

                Comment


                  #38
                  Re: Guerrilla kweekverslag 2013, LSD & Blue Cheese & Bubblegum

                  het raam houdt ongeveer 50% van het uv licht tegen, dus dat is zonde.. zet ze alleen achter het raam als het echt heel hard stormt buiten, maar dat gebeurd zelden.
                  wees niet bang voor de wind, ze kunnen echt wel wat hebben worden ze nog sterk van ook!
                  sigpic

                  Comment


                    #39
                    Re: Guerrilla kweekverslag 2013, LSD & Blue Cheese & Bubblegum

                    mooie soortjes man veel succes
                    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                    Comment


                      #40
                      Re: Guerrilla kweekverslag 2013, LSD & Blue Cheese & Bubblegum

                      Dank u poepzak

                      Ik heb jullie advies opgevolgd en ze staan lekker buiten, en nu bidden voor de blue cheese

                      Maandag zal ik weer een update geven.

                      Greetz

                      Comment


                        #41
                        Re: Guerrilla kweekverslag 2013, LSD & Blue Cheese & Bubblegum

                        Update

                        De plantjes staan 's middags buiten en bij slecht weer achter het raam. 's avonds gaan ze onder de lampen.
                        Hier een paar random shots die ik vanmiddag heb gemaakt,
                        de plantjes achter het raam
                        Het zijn LSD's en Bubblegums.

                        IMG_3715.jpgIMG_3714.jpgIMG_3717.jpgIMG_3731.jpg
                        IMG_3740.jpgIMG_3716.jpgIMG_3713.jpgIMG_3738.jpg

                        Ik spuit de plantjes 3 keer per dag nat met een water vernevelaar, dat vinden ze volgens mij wel prettig.

                        Een bubblegum die wat moeite had de overblijfselen van het zaad van zich af te werken.. zal wel goed komen toch?
                        IMG_3724.jpg
                        De 7 die nog uit moeten komen (1 LSD, 2 Bubblegum, 4 Blue cheese(1 zaadje was beschimmelt dus die is weg))..
                        IMG_3726.jpg
                        En mijn avocado
                        IMG_3728.jpg

                        Ik heb trouwens op twee plantjes na alles op deze manier verpot..
                        pot.jpg
                        Het kippenmest, perliet, lava-meel en dergelijken gebruik ik pas als ik ze in de volle grond ga zetten.
                        Het aantal liters grond dat ik ga bewerken is een kuil van 50x50x50 voor de lsd's en de Blue cheese (mochten deze nog uitkomen) en 25x25x25 voor de bubblegum en amnesia autoflowers.

                        Alle gebruikers van de Propagator Pro opgelet! op de gebruiksaanwijzing staat dat je de ''bacto'' met 1 liter water moet mengen en het mengsel over de spongepots/perliet moet gieten. Dit waant al snel het idee dat je een hele liter moet gebruiken, dit is natuurlijk veel te veel. Ik heb maar 150 ML van het mengsel gebruikt maar dat was alsnog te veel met als resultaat dat het veels te vochtig is geweest in de propagator/spongepots, hierdoor is er een blue cheese beschimmelt. Dus een paar drubbeltjes op elke spongepot is voldoende!

                        Tijdens het scheiden van het zaad van de spongepots om ze opnieuw te laten proberen ontkiemen in potjes stekgrond waren er 2 blue cheese met een klein worteltje, maar het worteltje was een beetje geel... Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? of ook door een te hoge vochtigheid in de propagator/spongepots?

                        Ook wil ik nog even vermelden dat ik nog steeds geen antwoord heb op mijn mail naar Barneys farm. Als je voor 74 euro 10 zaadjes besteld, waarvan er maar 4 uitkomen, (kan natuurlijk ook voor een gedeelte aan mij hebben gelegen) maar dan verwacht je toch op zijn minst een beetje service..

                        Greetzz
                        Attached Files
                        Last edited by ijzerehenk; 29 April 2013, 21:39.

                        Comment


                          #42
                          Re: Guerrilla kweekverslag 2013, LSD & Blue Cheese & Bubblegum

                          Ik vrees dat je foto's upload niet gelukt zijn ijzerehenk.

                          Greetz

                          Comment


                            #43
                            Re: Guerrilla kweekverslag 2013, LSD & Blue Cheese & Bubblegum

                            ja henk
                            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                            Comment


                              #44
                              Re: Guerrilla kweekverslag 2013, LSD & Blue Cheese & Bubblegum

                              Thanks mannen, ik heb het aangepast !
                              Last edited by ijzerehenk; 29 April 2013, 20:01.

                              Comment


                                #45
                                Re: Guerrilla kweekverslag 2013, LSD & Blue Cheese & Bubblegum

                                ait mooi man
                                Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                                Comment

                                Bezig...
                                X