Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Guerrilla kweekverslag 2013, LSD & Blue Cheese & Bubblegum
Re: Guerrilla kweekverslag 2013, LSD & Blue Cheese & Bubblegum
Thanks Tu sheng peng en Inti
@ General, ik denk dat LR2 bedoelt dat spint met de lage temperaturen van nu niet zal overleven, vandaar dat hij zegt naar buiten. Maar bij mooi zomer weer zal het wel overleven volgens mij.
Update
Mijn plantjes vonden het weer van de afgelopen 2 weken niet prettig. Vooral de Bubblegum had er last van. Maar nu de weersvoorspellingen weer gunstig zijn vond ik het tijd voor een update. Vorige week heb ik 5 reguliere BubbleguN zaden gekocht. Deze wil ik gaan gebruiken om wat zaad te gaan produceren
De 4 LSD IMG_5587.jpg
Een van de LSD's heeft meer sativa kenmerken, zie foto.
Heeft dit zaadje meer sativa genen doorgekregen of is het een ander soortje? IMG_5588.jpgIMG_5589.jpg
De 10 Amnesia Auto's van Hy-Seeds zitten in de propagator, evenals de 5 regular Bubbleguns. IMG_5592.jpgIMG_5593.jpg
Deze week gaan de 4 LSD's, 3 Bubblegums en Kush, de volle grond in, weer of geen weer. De Blue cheese blijft gezellig bij mij thuis aangezien ik er daar maar 1 van heb.
@ General, ik denk dat LR2 bedoelt dat spint met de lage temperaturen van nu niet zal overleven, vandaar dat hij zegt naar buiten. Maar bij mooi zomer weer zal het wel overleven volgens mij.
Greetz
Jep, dat bedoel ik. Maar ook zijn er buiten meer vijanden voor spint + onstabiele factoren als temperatuur, hoge LV en wind. Vandaar dat buitenplanten bijna nooit kapot gaan door, of last hebben van spint.
De natuur regelt zichzelf.
Update
Mijn vertrouwen in de Propagator pro+spongepots is weer volledig herstelt.
In 3 dagen tijd, zijn alle 10 Amnesia Autoflowers van Hy-seeds en de 5 reguliere Bubbleguns van Spliff seeds uitgekomen. IMG_5595.jpgIMG_5599.jpg
Ik heb voor mijn schatjes even een geimproviseerde propagator gemaakt om de LV wat makkelijker hoog te houden. IMG_5601.jpgIMG_5616.jpg
De overige 9 staan nog te wachten om in de volle grond gezet te worden. Het moet dringend gebeuren aangezien de drainage gaten van de potten al geheel gevuld zijn met wortels.
De 3 Bubblegum en Kush! (staan er al een paar dagen) IMG_5635.jpgIMG_5638.jpgIMG_5639.jpg
Van de 4 LSD's heb ik nog geen mooie groepsfoto, dus die komt bij de volgende update!
De eenzame Blue cheese, 10 Amnesia's en 5 Bubbleguns. Ze zijn wat gestrekt maar komt goed! IMG_5643.jpg
Ze zijn nog klein dus gaan pas over circa 2 weken de volle grond in.
Wauw, die 3 bubblegums en de kush staan er zeer mooi bij daar op je spot zeg! Komen de amnesia's en bubblegums op dezelfde spot of verspreid je die over meerdere spots? Keep up the good work! Greets
Thanks Timmo en Coone.
De weersomstandigheden zijn inderdaad een stuk beter dan een week terug, wat een verschil heeerlijk!
@Coone, de 10 amnesia's komen op de zelfde spot, wel een stukje van de andere auto's af maar de omstandigheden zijn identiek! De 5 reguliere bubbleguns blijven thuis tot dat ik het geslacht kan bepalen. Vervolgens gaan de vrouwtjes naar de spot en zal er een mannetje thuis blijven staan i.v.m. zaad.
Zolang de spots niet ontdekt worden kan het nog een interessant zomertje gaan worden Keep watching!
Comment