Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Guerrilla kweekverslag 2013, LSD & Blue Cheese & Bubblegum
Re: Guerrilla kweekverslag 2013, LSD & Blue Cheese & Bubblegum
lekker bezig daar..
wanneer ga je die hy-seeds planten
hier gister het derde zaadje in de grond gestopt
de andere 2 staan al in bloei
so far ..so good...
Hey birdie,
Die van jouw staan er ook goed op zeg!
De 10 amnesia's van hy seeds gaan denk ik deze week de volle grond in. Ze zijn nog klein maar bij mijn andere planten is nog geen schade van ongedierte gesignaleerd. Geeft natuurlijk geen garantie maar zal wel goed komen. Kan altijd nog wat kippengaas spannen. :p
Ben wel bang dat ik wat aan de late kant ben met de amnesia autoflowers aangezien deze redelijk lang moet bloeien...
Deze LSD hangt er slapjes bij. Een of ander diertje (denk een muis) heeft onder het wortelstelsel gangetjes gemaakt... Ik heb de plant goed aangeduwd en de gangetjes onder de grond weer opgevuld. Ook weet ik niet zeker of dit wel een LSD is aangezien de structuur van het blad anders is en hij al in bloei staat. Misschien verwisselt met een Bubblegum tijdens het ontkiemen? Maar hopelijk komt hij erboven op ! IMG_5651.jpg
Thuis staat nog de Blue cheese en 4 reguliere bubbleguns.
Ik nam op weg naar mijn guarilla spot een om weggetje door de natuur.. En ik kwam uit op een guarilla locatie van iemand anders! Er stonden een aantal stekkies. Ik hoop dat hij mij of mijn spot nog niet gezien heeft. Maar dat zal wel niet anders zou hij ze niet meer daar neergezet hebben. De grond was nog vers dus ik schat dat ze er een klein weekje staan. Hopen dat hij bij mijn schatjes uit de buurt blijft
Dat begint een mooi groen veldje te worden daar! Hopen dat de amnesia's het ook snel goed gaan doen! Gebeurt dat nou vaak dat je tijdens een zoektocht naar guerilla spots die van anderen tegenkomt? Hopen dat die van jou niet worden bezocht inderdaad! Till next week
Thanks Coone,
Ja ik kom regelmatig wat spots tegen tijdens het zoeken, sommige beplant en andere met alleen speciekuipen en potgrond. Maar ik ben nog geen spot tegengekomen die zo dicht in de buurt van mijn spot lag Dus hopen op het beste !
Update
Daar zijn we weer!!
Laten we beginnen met de kleinsten, de Amnesia auto's van Hy-seeds. Zullen ze op tijd klaar zijn!? Begin me toch wat zorgen te maken.. (Week 3) IMG_6649.jpgIMG_6651.jpg
Rups van de Jacobsvlinder, interessant plantje.
Je plantjes gaan wel voor oktober klaar zijn, ik hoop dat je ze ook zelf kunt oogsten, met zoveel 'collega's' in de buurt.
Slakkenkorrels gooi ik hier in de tuin zo'n beetje elke 14 dagen, of het moet echt een paar dagen regenen, dan zijn ze sneller weg.
Plantjes hebben het verder best naar de zin, gezien het aantal vingers per blad.
Ik heb voor binnenkort nog wat weekjes mooi weer besteld, dus da's ook onderweg
Succes.
Thanks QNQ
Dat verklaard dus al die Jacobsvlinders die ik heb zien vliegen
Op de spot zitten ook tientallen meikevers. Zijn ook prachtige beesten en groot! En jesus wat maken die een lawaai tijdens het vliegen. Schrok me kapot toen er laatst een aan kwam. Zal proberen er een paar foto's van te maken volgende week.
Ik dacht dat een keer in de maand slakkenkorrels strooien wel voldoende zou zijn. Dan moet ik de slakken die al op de planten zitten volgende week maar even met de hand verwijderen. En in de toekomst vaker strooien
Het zou inderdaad erg jammer zijn als ik niet zelf zou kunnen oogsten. Maar ik heb er alle vertrouwen in, mijn collega heeft het volgens mij wat te druk met zijn eigen plantjes. Plus als hij mijn spot ontdekt had zou hij zijn eigen plantjes daar niet hebben neergezet denk ik zo want zijn plantjes staan er nog niet lang
Update
Gisteren weer naar mijn spot geweest, en ik schrok me kapot.
Maar laten we beginnen met het goede nieuws.
De 4 Bubblegum auto's en Kush van Female seeds zien er goed uit, het worden flinke toppen. De kleinste Bubblegum heeft veel te verduren gehad maar is er goed bovenop gekomen. Als de smoke ervaring goed is koop ik ze volgend jaar zeker weer!
(week 10) IMAG0396.jpgIMAG0397.jpgIMAG0399.jpgIMAG0395.jpg
De LSD's van Barneys Farm zijn ook hard gegroeid (heb ze vorige week getopt). De bladeren van de LSD's zijn een beetje lichtgroen.. ik zou niet weten waar het aan kan liggen, iemand? (week 10) IMAG0392.jpgIMAG0394.jpg
De test zaden, feminised Amnesia auto's van Hy-seeds.. Ik heb er 6 uit de grond moeten trekken omdat het mannetjes waren, ook staan de andere 4 al in bloei en zijn nog net geen 30 cm hoog. Ik ben benieuwt wat de overgebleven 4 gaan doen. (week 5) IMAG0382.jpgIMAG0384.jpgIMAG0385.jpgIMAG0389.jpg
De Blue Cheese staat bij de Amnesia's en doet het wel goed. (week 10) IMAG0387.jpg
Ik sluit deze update dan ook met gemengde gevoelens.
Vooral de bubblegums zijn erg mooi! Wel balen van de mannen, die willen we niet hebben... En 6 vd 10, dat is wel veel.. helaas... Maar gewoon lekker verder gaan met de overgebleven plantjes! Succes nog.
Comment