Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste buiten kweek. jeffab

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Eerste buiten kweek. jeffab

    Heb ik met 2 potten al gedaan maar die had ik meteen in de grootere pot geplant...

    Ik had ze denk berer even uit de pot kunnen laten... maar meschien kan dat nog bij de andere 3 die nog in die 12 liter potten zitten maaar dan moet ik weer andere potten kopen enzenz.... of gewoon fff eruit laten en dan weer in de kleine pot....

    En als ik er toch nie meer zoveel vanaf kan halen en dit eigenlijk uiteindelijk is om te leren want zoveel komt er nie af denk ik..

    Het is alsnog een heel leerzaam process voor mij.. en ik geef de hoop ook zeker nog niet op pfff... alleen is het ech5 k als ik niks kan do3n en machteloos mot toekijke ho3 ze droog worden en er nogmeer blaadjes geel worden en afsterven
    ....

    Gr jeffab

    Comment


      Re: Eerste buiten kweek. jeffab

      Dat probleem hebben we denk ik allemaal, zeker als we beginnen. We willen veel water en voeding geven, omdat we denken, dat de plantjes dan harder groeien.
      Langzaam kom je er dan achter, dat je de plant juist niet te veel verwennen moet.

      Je kan de kluit er altijd nog even voorzichtig uithalen, maar ik denk dat je inmiddels de planten beter met rust kan laten.
      Vandaag is het goed weer om de potten droog te krijgen.
      Lets not criticize but legalize

      Comment


        Re: Eerste buiten kweek. jeffab

        Ik ben er ook wel achter gekomen dat ze niet met 1 dagje 30 graden mereen droog zijn dan moet het zoiezo een week 30 graden zijn wil je de aarde echt goed droog krijgen.

        Dit is al me 2e week dat ik ze geen water geef...

        Comment


          Re: Eerste buiten kweek. jeffab

          Neem een vinger boor hem in de pot met aarde en VOEL

          P.s een Zwarte Pot in volle zon 30 graden is aan einde van de dag DROOG en heeft veel water nodig Oja da grijs vuilnis zakken jasje heeft totaal geen nut
          God was never on your side..

          Comment


            Re: Eerste buiten kweek. jeffab

            Bij Jeffa ligt dat iets ingewikkelder, zijn kluit is nog steeds nat.

            Gewoon verder laten drogen, als ze droog hadden gestaan hadden ze al horizontaal gelegen Jeffa.
            En ruim die zak aarde uit je woonkamer eens op
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment


              Re: Eerste buiten kweek. jeffab

              Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
              Neem een vinger boor hem in de pot met aarde en VOEL

              P.s een Zwarte Pot in volle zon 30 graden is aan einde van de dag DROOG en heeft veel water nodig Oja da grijs vuilnis zakken jasje heeft totaal geen nut
              Lets not criticize but legalize

              Comment


                Re: Eerste buiten kweek. jeffab

                Oorspronkelijk geplaatst door Gps View Post
                Vandaag is het goed weer om de potten droog te krijgen.
                Vandaag is de RLV buiten erg hoog, tegen de 100% er zal weinig verdampen hoor. Vandaag is het wel ideaal spint-ei-uitkom-weer en schimmel-spoor-kiem-weer!!

                Van het wiekend zal het wel weer rotte AF's regenen op het forum.

                Comment


                  Re: Eerste buiten kweek. jeffab

                  Hoeveel liter is daar wel ingegaan misschien een heel waterton vat ?
                  Beter te droog dan te nat,raden velen aan,al zeker bij onkruid

                  Comment


                    Re: Eerste buiten kweek. jeffab

                    Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
                    Vandaag is de RLV buiten erg hoog, tegen de 100% er zal weinig verdampen hoor. Vandaag is het wel ideaal spint-ei-uitkom-weer en schimmel-spoor-kiem-weer!!

                    Van het wiekend zal het wel weer rotte AF's regenen op het forum.
                    Lets not criticize but legalize

                    Comment


                      Last edited by FlintStoned; 14 August 2015, 04:02.

                      Comment


                        Re: Eerste buiten kweek. jeffab

                        Dat kaarsje brand al, en vorig jaar ging het inderdaad mis tegen het eind, toen het een week lang buiten erg vochtig was. Dat was overigen wel al in september, geen autoflower, en een soort die voor een warmer klimaat is.

                        Maar wat ik me wel afvraag, dan kun je dus beter zo laat mogelijk stoppen met voeden ? Of werkt dat bij planten anders ?
                        Lets not criticize but legalize

                        Comment


                          Re: Eerste buiten kweek. jeffab

                          Weer ff een foto update..

                          De 2 planten die zijn overgepot die staan er erg goed bij moet ik zeggen...
                          Ik twijfel of ik ze wel moet verwelken.. of gwn wachten tot ze echt bijna niks wegen.... zie foto..

                          Meschien dat ik morgen nog een paaar 30L potten haal en ze ga overpotten..


                          Begint ook al goed te bloeien denk ik? Zie foto....


                          Vanavond is er hagel....omweer... enzenz voorspelt. Ik zet ze niet voor elk klein dingetje binnen maar ben nu bezig ze droog te krijgen... miss gwn binnen zetten ipv die zakken erom laten..... minder risicoo da ze iets meer vochtiger worden...

                          Mvg jeffab
                          Attached Files

                          Comment


                            Re: Eerste buiten kweek. jeffab

                            Ik krijg het idee, dat ze er al iets beter uitzien. (of moet ik zeggen minder slecht)
                            Lets not criticize but legalize

                            Comment


                              Re: Eerste buiten kweek. jeffab

                              Zet ze desnoods binnen neer, en morgen weer naar buiten.

                              En geen water geven, laat de wortels maar zoeken naar water !
                              Stemma doet het forum, stout 2017

                              Stemma doet stout (2016)
                              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                              Comment


                                Last edited by FlintStoned; 14 August 2015, 03:59.

                                Comment

                                Bezig...
                                X