Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
pakje vloei per dag bijna is dat, das ni weinig....
bij mij zit er geen regelmaat in ,zijn dagen dat ik er 2 rook, zijn er dan dat ik er 7 ofzo rook, maar zowiezo zo goed als nooit sochtends, eerder vanaf de late middag
doordeweeks alleen savonds 1 of 2 , weekend begin ik om een uur of 3 smiddags en dan rook ik dr 3 of 4 tot een uur of 3 snacht's.
dus t valt mee , en ik rook dan normale jointhoeveelheid wiet erin ( 3 uit een gram ) .....
hmmmm 1x in de week?
altijd verschillend eigenlijk laatst had ik een dag toen had ik 1tje in de pauze op school en in de avond 4 bij een feest van een meisje uit me klas
aangezien ik pas in november 15 ben geworden is dit redelijk veel vind ik zelf maar k heb er al weer 2 gedraait morgen naar nijmegen uit school vriend ophalen en dan weer ff lekker stoned worden...
hoe oud waren jullie toen jullie begonnen met smoken eigenlijk?
Gr SHM
Vroeger smoorde ik van 's morgens tot 's avonds. ik geloof dat ik er dagelijks 5 - 8 wegknalde.
ondertussen ben ik afgestudeerd, aan het werk en ben ik "gelukkig" getrouwd
nu is men verbruik aardig gedaald naar ongeveer 5 joints per week. Alleen op speciale dagen zoals men verjaardag of nieuwjaar ofzo durf ik er nog eens 3 - 5 op een dag te doen...
Ben gestopt met overdag roken want er kwam weinig van me terrecht nu rook ik er gemiddeld 3 op een avond ik begin dan rond 9 uur en dan nog 2 en dan is het wel over en uit
In de zomer zijn het er vaak meer want dan zit je chil in het zonnetje of op het strand
ongeveer 2-3 op een dag. nu helaas stage dus smiddag geen tijd meer ;p
niet al te dikken. het is dan ook meestal om een beetje te ontspannen, heb geen zin om dik skaff voor je uit te zitten staren doordeweeks
Comment