Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Valt er aan te zien of ik wat heb of niet. Als ik wat heb dan ga ik vaak 's avonds op mijn gemak 1 a 2 joints roken maar evengoed ga ik een maand niet roken. Zeer wisselvallig dus. (Al neigt het wat meer te zijn in de vakantiemaanden :p)
regelmatig (3 a 4x per dag) doe ik een klein wandeling om toch maar niet vast te roesten in de zetel.
dan leg ik mij ne goe toeterke dicht anders hou ik het geen 10 min uit van de pijn en s'avond opt gemak in de zetel nog een stuk of 2
Tot over drie jaar terug rookte ik er pakweg 10-15 p/dag
Maar ik moet wel toegeven dat ik veel minder weed in mijn j-ke stop dan andere mensen. Omdat ik niet zo hou van te straffe waar je meteen van om valt Ik bouw het liever langzaam op, en wil ook nog vanalles kunnen doen. Maar nu de laatste tijden rook ik er zelfs maar minimum 2 en maximum 3. En dat is veel beter voor mijn portomonee (geldbeugel)
dammm als ik dat hier zo lees blow ik veel te veel
ik begin altijd s'avonds te roken van rond 20.00 en ben meestal wakker tot 08.00 s'morgens ( heb slaap probleem )
ik heb schouder en zware rug klachten zo rook ik voor de pijn en omdat het zalig is in mijn hoofd
ik rook nu zo een 15 jaar en rook tussen de 12 en 16 joints op een avond
zal eens moeten beginnen te verminderen als ik dat hier zo lees weinig mensen blowen blijkbaar zo veel als ik dammmm
ik rook een 6 joints per dag , waarvan misschien 1 of 2 alleen en de rest met vrienden die ff langs komen voor een jointje :p
vindt het belangrijk dat je wiet deelt met je maten , veel leuker dan saai alleen te zitten (kan soms wel chill zijn) ! heb dagen dat ik er wel 15 a 20 rook (met vrienden) als we cash and stash hebbe .
Ik rook gewoon hele dag door om het uur ongeveer een joint .
Sta om 5u30 op voor me werk tegen dat ik vertrek is me eerste op
heb het geluk dat ik iedere dag in buitenlucht zit
ongeveer 15 a 20 joints per dag
Je doet net of je met 15 tot 20 joints per dag een prestatie van formaat levert. In mijn ogen ben je een zielenpoot die hoog nodig toe is aan professionele hulp.
Sommige dagen niet, sommige dagen wel, als ik het doe is het 1-3 op een avond, zon 4 keer per week max (het zijn meestal wel dunnetjes) en in het weekend met maten een paar goeie dikke
ben nu al eventjes gestopt met blowen omdat ik er redelijke para en angstig van werd. Nu wil ik in oktober terug beginnen met een ligt bio buitenwietje , als de problemen zich niet oplossen in verloop van tijd zal het mijn laatste oogst ooit zijn ..
Comment