Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
1 of 2 keer in de week is al zat genoeg voor mij, assie rook ik wat vaker omdat ik daar niet echt supersloom van wordt, wiet doe ik liever thuis of bij matties thuis.
0 tot 10, gemiddeld 3a4 per dag
(10 gaan zoieso niet alleen op... meestal als we muziek aan het maken zijn of een feestje hebben)
voor mijzelf probeer ik het tot aan de avonduren te behouden maar regelmatig licht er 's middags al een vlammetje op
~mito
In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.
hoi allemaal, ongeveer 7 per dag maar niet puur (is dan nog maar 1 gram of zo)het is begonnen voor medicinaal gebruik maar alvlug voor de fun en rust s'avond
Rook ongeveer 15 + jointjes per dag Vanwege mijn ziekte : (Hypnofobie) Voordat mensen vragen is gewoon angst voor het slapen gaan . Elke mens heeft 3 R.E.M. Fases met slapen ik heb 1 en kom niet verder dan 1 vandaar zoveel roken.
Als er vragen zijn wil ik de wel beantwoorden
ik zit aan 25 gr p/w Da kost me 170 euris weekelijks. daarom ben ik zelf gn kweken. En natuurijk ook omdat het een plezante en leerrijke hobby is.
Wat jezelf doet doe je meestal beter he en gezonder. Geen dompelweed meer roken
25gr/week is wa veel mar kem zelf ooit zoveel gesmoord, nu ene aant kette normaal zo'n 3 a 4 p/d. hangt af van de w
en de toestand waar je in zit mar overdag moek kunne functionere ga allemaal wa trager dan
Comment