Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoeveel jointjes rook jij per dag??

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

ik rook op een vrije dag een joint of 5 t/m 10 terwijl ik gewoon bezig ben met vannalles

werkdag 3 of zo......werk alleen niet

eerste joint rookte ik op mn 11e in het kindertehuis

grtz

Comment

door de week meestal een stuk of 6 maar in het weekend of zoals nu in de vakantie meestal 14 ofzo
      "Zal ik dan nog maar een joint draaien?"

Comment

Ongeveer 1 per week, maar die optie stond er niet bij...

Comment

kijk een niet zo die-harder net zoals ik! ik doe het 1 tot 4 keer per maand ik hoef geen 5 gram op een dag weg te werken ik doe het gewoon soms en ik geniet er bij!
          ik ben maar nog het begin...

Comment

Comment

in de week doe ik het idd niet in het weekend per maan 1 tot 4 keer per maand..

Comment

gemiddelt 5 weekend stuk of 9-10
                Niet geblowd, Niet geleefd

Comment

hoe hou je dat vol? dan heb ik letterlijk de hele dag lang wel een joint in mn hand... en ben ik de heledag knetter stoned/high.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joosie1234 View Post
                    hoe hou je dat vol? dan heb ik letterlijk de hele dag lang wel een joint in mn hand... en ben ik de heledag knetter stoned/high.
                    nou ik wil hier ook wel een shard gaan hoor en jah hele dag stoned zijn is snik mis mee toch?
                    Last edited by monty; 9 November 2010, 12:03.

Comment

Comment

@limburg Misschien even stoppen met blowen en even concentreren op het schrijven want ik kan absoluut niet volgen wat je schrijft.

Tenzij mensen voor medische reden cannabis gebruiken denk ik inderdaad ook dat de hele dag stoned / high zijn niet normaal is en je bij jezelf moet af vragen waar je mee bezig bent.

Comment

Ik denk dat sommige mensen best wel de ganse hele dag door mogen roken ,hebben jij en ik toch geen last van , als ze dan nog eens kunnen werken zonder een fout te maken en vriendelijk zijn ewel==> "chapeau" kan je van de doorsnee horeca alcoholic niet zeggen , zagen en klagen en niet vriendelijk zijn ... kweetniet ,kheb zoiets van live en let die en als daar een jointje bij past doe dat dan wanneer je maar wil , overdaad schaadt is waar ,maar er is ovedaad genoeg dezer dagen , dus choose how u like it

ik rook een sticky of 5 a 6 op een dag ( ongeveer 3 jointjes dus ) voel me er Goed bij !

Grtz Hash
                          Geniet nooit met mate !

Comment

Comment

Idd xtreme weet uit ervaring dat het niet zo gemakkelijk is als je zou denken ... Mensen zijn gewoontedieren en afhankelijk van veel dingen zonder kunnen we niet leven maar met de gedachte dat we het ooit weer zullen hebben wel !

"Overdaad genoeg dezer dagen ,choose how u like it"

Grtz Hash
                              Last edited by Hasharin; 9 November 2010, 12:55.
                              Geniet nooit met mate !

Comment

Natuurlijk zijn mensen gewoontedieren, maar er zijn goede en slechte gewoontes. In de ogen van mijn vrouw heb ik een aantal slechte gewoontes:
                                elke morgen om 5 uur opstaan en om half zes aan het werk (omdat ik voor 8 uur nauwelijks telefonisch gestoord word) en pas omstreeks 21.00 uur stoppen;
                                dagelijks minstens 30 koppen koffie drinken (senseo extra dark roast) om op de been te blijven;
                                geen tijd hebben voor vakantie: hooguit zo'n 10 keer per jaar een weekend in een hotel verblijven, maar mijn laptop moet mee, zodat ik toch nog minstens 8 uur per vakantiedag kan werken;
                                bij een bezoek aan een museum of dierentuin mijn handpalm computer meenemen en steekwoorden noteren, zodat ik nadien via internet meer over een kunstenaar of diersoort te weten kan komen. (dat doet mijn dochter ook, mijn zoon noemt ons dan ook "de sponzen", omdat onnodige kennis opdoen voor ons beiden een soort obsessie is;
                                het verstand boven het gevoel stellen.
                                Conclusie: ik ben op en top een meritocraat en dus niet altijd aangenaam in de omgang.

Comment

Bezig...
                                X