Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Week drie is van start, de meute is door de 4,5 liter geworteld en slurpt meer water op dan me lief is de zaak staat veel ste nat . tjah een ieder maakt wel eens een beginnersfoutje, ghehe had niet verwacht dah die nu al door de hydrokorrel waren , misrekend en ai ai als dah maar gaat passen allemaal. ze blijven wel met al dah blauw nog mooi kort in node opbouw, echte flatliners zoals moreweed al opmerkte. Over het uit je vel groei blad maak ik me niet al te veel zorgen, staat te nat, geeft niet, droogt wel weer op methode werkt doorgaans altijd, ghi. Voor de rest is momenteel de duckfood x lowsnow nog het beste aanhet gedijen onder deze omstandigheden. , update volgt
Momenteel hangt er 250 Wat HPI-MH en 150 wat t-neon. De t-neon wordt vanavond vervangen door een tweede 250 HPS. In de bloei vervang ik de HPI-MH door een hps dan hangt er dus 2 x 250 wat HPS.
Vanavond de 150 Wat t-neon verwisseld voor een 250 Wat HPS die nu dus samen met de 250 Wat HPI/MH. De Horde Krijgt nu dus veel minder blauw en veel meer rood in het spectrum. Ik verwacht dat de horde nu wat meer zal gaan strekken tussen de nodes maar ook wat beter gaat vertakken door het meer rood aanbod, we zullen zien of deze theorie klopt.
De afzuiging moet nu wel een flinke krab hoger om de temp binnen de grenzen te houden maar met dit koele weer houd ik het nog bij met de huidige afzuiging. Ik denk dat ik deze week de eerst plantjes ga toppen, ik wacht nog even paar dagen af tot node 5 ook echt goed ontwikkeld is en dan gaat de schaar er bij enkele in.
Nog het zelfde rond de 28 graden met lampen aan en rond de 20-22 met lampen uit. De minimale afzuiging staat ietje hoger en de afzuiger slaat wat vaker aan op maximaal vermogen. Hierdoor blijft de temp vooralsnog goed onder controle. Momenteel zuig ik nog lucht aan uit een verwarmde ruimte en niet vanuit buiten. Als het richting het voorjaar wat warmer word buiten en ik in temproblemen dreig te komen kan ik nog van buiten gaan aanzuigen en mijn lichttijden naar de nacht verschuiven. Verder blaas ik nog passief in dat zou ook nog actief met buitenlucht kunnen. Ik denk dat ik dus wel voorlopig weg kom met de temperatuur.
Comment