Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
@ DJ Felix : u bend meer dan welkom met je chesterfield ^^
Maar goed nu weer even verder met de Contest !!
Eerst nog even meer uitleg over :
Stap 1 : De ontkieming is vlotjes verlopen , na 12 uur waren er al 8 ontkiemd , het 9de zaadje heeft er 14 uurtjes over gedaan en het laatste zaadje heeft er 16 uurtjes over gedaan !!!
Dus der mag wel verteld worden kwa kiemkracht geen klachten !!! 10/10
@ fl13r3flu1t3r : idd fl , maar geen stress , heb ze gelijk in omslag gedaan en richting jouw gestuurd ^^
@ El Guerilliero : thx der zijn nog stoeltjes genoeg hoor
Maar goed nu weer effe verder met de Contest :
Stap 3 : Is kijken of er al leven in de damens zit !!!
Tot mijn blijde verwachting kan ik meedelen dat er 9 damen's hun kopje hebben laten zien na 16 uur !!!
7/10 damen's zijn zonder probleem boven gekomen , jmmr genoeg waren er 2 damen's die hun helmpje nog op hadden dus deze heb ik zelf even operatief moeten verwijderen !!!
Dame 10 heeft jmmr genoeg niets van haar laten zien !! dus die krijgt nog wel even de tijd , hopenlijk laat ze haar kopje ook nog zien !!!
DSC04200.jpg IVM deze dame ben ik wel benieuwd , zoals je kan zien op de eerste blaadjes , heeft deze dame een paarse rand !! Benieuwd of dat ze dat gaat hebben over de hele plant !!!
DSC04185.jpgDSC04197.jpg Dit was 1 van de damens die ik heb geholpen om het helmpje af te gooien !! jmmr genoeg verliep dit ni al te vlot en zag ik dat een deel van de lobblaadjes nog in het
helmpje zat !! Benieuwd of deze dame het gaat halen ^^
De damen's hebben het blijkbaar naar hun zin en groeien langzaam maar zeker verder. Wel merkte ik zodra ik het tentje open deed dat 1 van de 9 damen's enkel haar lobblaadjes heeft aangemaakt maar voor de rest niet veel energie meer steekt in het verder verloop van haar leven , dus deze dame zal als 1ste afvallen !!! Ivm dame 10 , die is blijkbaar nog steeds de weg kwijt !!! Ze krijgt nog 1 dagje van me , is er dan nog steeds geen spraken van haar dan zal ze jmmr genoeg ook geliquideerd worden . Hopenlijk niet want zouw er tog graag 9 over houden !!! Maar dat zien we morgen dan wel weer !!!
Comment