Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
We beginnen weer aan een nieuwe dag , dus tijd voor een dagelijkse update van de Contest !!!
Dag 7 Groei : Temp 22.8 , Lv 100%
Naar mijn mening doen de damen's het nog steeds goed. De ontwikkeling van internode 3 is vollop bezig.Tevens heb ik dernet de damen's weer een beetje drinken gegeven !!!
Wat hebben ze gekregen !! 1 l afgezuurd water naar 6.0 verdeeld over de 9 overgebleven damen's
Der is weer een nieuwe dag aangebroken , dus het word tijd voor de dagelijkse Contest update !!!
Dag 8 Groei : Temp 23.5 , Lv --%
Vandaag is er wel een beetje gebeurd , heb tijdens de fotoshoot een sletje mishandeld ^^ zal je wel duidelijk worden op de fototje's !!
Tevens heb ik gemerkt dat de damen's het deze nacht blijkbaar hebben moeten doen zonder bevochtiger !! Deze zat nog vol toen ik dernet de tent open deed :s
Ach ja ze zullen der ni van sterven in ieder geval !! Wat ze ni killd maakt ze enkel sterker tog !!
Ook kan ik jullie mededelen dat vanaf vandaag de klok op 18/6 komt te staan , dus dit word wss de laatste week in het voorgroei tentje !!
Maar goed nu ist weer tijd voor een dagelijkse foto update :
Comment