Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Vandaag bestaat de update uit 2 delen , reden : kan ni alle fotokes er ineens opzetten
- Deel 1 : gaat over de damen's
- Deel 2 : Paar fototjes van hoe het Tentje er uitzie aan die binnekant ^^
Maar goed nu is het dus tijd voor de dagelijkse Update van de Contest Damen's !!!
Dag 9 Groei : Temp 22.1 , Lv 99%
De damen's doen het nog steeds goed , en beginnen zich goed te ontwikkelen dus vanaf vandaag gaat de 2 de Tneon ( 2x55 wat ) aan !!
Zodat ik 4 damen's per lamp kan zetten , beetje meer licht zullen ze wel lkkr vinden ^^
Tevens heb ik de damen's eens een lekkere douche gegeven , dacht dat ze dat wel leuk zouden vinden !!
Toen ik de potjes vastnam om fototje's te nemen voelde ik dat ze wat lichtjes aanvoelde , dus heb ik ze maar gelijk een beetje afgezuurd water gegeven ( ph 6.0 )
Dus ze zijn weer voorzien van drinken en kunnen er weer tegen tot morgen
@ beginnertj : Tot dag 14 ongeveer in het kleine potje , daarna gaan ze naar hun eindbestemming ^^ grotere pot 400wat hpi max 2 weekjes , dan 600 hps en knallen maar !!
Tevens even van profiteren om deel 2 van de Update te doen !!
- Deel 2 : Paar fototjes van hoe het Tentje er uitziet aan die binnekant ^^
Pc fannetje voor de afvoer van de warme lucht hangt rechtsboven de lampen :
Comment