Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
@ Smowkie : thx m8 al te veel groeien zullen ze eerste weekje ni doen !! klok staat op 24
Maar goed , nu ist tijd voor een dagelijkse update !!!
Dag 3 Groei : Temp 22 , Lv 100%
Ik kan meedelen dat tot mijn blijde verwachting dame 10 ook boven gekomen is . Ivm dame 9 , daar komt dus geen verandering meer in !! Dus deze gaat er vandaag tussen uit gehaald worden !!
Ach ja , we hebben er dus momenteel nog 9 om mee verder te gaan !!
Weeral een update kerel, je gaat ervoor, ghehehehe Mooie foto`s zien er zeer mooi groen uit, ben ook wel is benieuwd wat die paarse gaat geven hahaha, Purple Power
@ Vaderke : Idd Tneon vind ik zelf ook het beste om de eerste 2 weekjes onder voor te groeien .
@ Smowkie : Thx m8
@ Eefke : Thx lievertje , zolang ik u fier maak kan men dagje nimeer stuk xxx ly xxx
Maar goed nu weer even verder met de Contest !!!
Tijd voor een dagelijkse update dus !!!
Dag 4 Groei : Temp 22.2 , Lv 100%
Alles gaat voorlopig naar wens !! Momenteel geef ik enkel een beetje afgezuurd water als ik zie dat de potje's te droog komen te staan , dus om de 2 dagen ongeveer !!
Voor de rest kan ik meedelen dat de 8 grootste damen's zijn begonnen aan internode 2
Dame 10 : begind nu aan een inhaal raceje ^^ deze is namelijk bezig aan internode 1
Ivm Dame 9 : Zoals je mss al door had !! Deze dame heb ik dus geliquideerd , ze deed niets meer na het aanmaken van haar lobblaadjes !!
Zoals je kan zien zijn er 9 overgebleven damen's !! Deze damens zullen dus hun best moeten doen om men hokje te vullen :d
Comment