Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweek ooit super lemon haze 5x in scrog methode

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    eerste kweek ooit super lemon haze 5x in scrog methode

    Korting op 420shop
    allereerst van harte welkom allemaal... hoop een pak te gaan bijleren hier..aangezien mijn vrouw gek word van mij omdat ik me al maanden aant verdiepen ben op dit soort forums voor enigzins wat op de hoogte te zijn ben ik er toch van overtuigd dat het moet gaan lukken..ik hoop dan ook op goede raad en wijzigingen door de geleerde hier onder julie hehe...ik heb dus gekozen voor de SUPERLEMONHAZE ZADEN van wietzaadjes.nl deze omdat ze naar mijn smaakpupillen superlekker is en natuurlijk ook voor de reacties erna hehe al erg bedankt ...
    ik heb gekozen voor een tentje 1X1X2
    Plagron royalmix(aarde 6 weken voorbemest)
    plagron topgrow box 100%naturell
    lampSON-T-pia 400 Watt.
    afzuiger plus twee filters erbij
    kleine extra zuiger voor lucht inlaat
    clipfanneke
    nog een extra blazer(fotos komen nog)
    6X6 stekpotjes en hierbij stekgrond
    11l potten 5x
    Nog wat hydrokorrels voor op de bodem van 11L potten
    en nog wat kleine prullekes voor af te meten te verzorgen etc
    nauturlijk heb ik een scrognet gemaakt
    verder heb ik er enorm veel zin in ik ga eens bezien hoe ik hier fotos kan gaan posten met de hele setup van hier plus de eerste weken van men plantjes...die zijn inmiddels drie weken en half al bedankt en vriendelijke groeten

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    es kijken of de fotos erop komen

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    de volgorde van de fotos kloppen wel niet maar zo krijgt men een beetje een ander v
    beeld hoe en wat er staat grtzzzzzz

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    hier nog enkele fotosd ook weer niet in volgorde ben ook niet zo een gek met pctoestanden welnu ben ik gestart en de plantjes zijn nu redelijk gegroeid zoals julie zin zal zo wat info geven hierover
    Attached Files

    #2
    Re: eerste kweek ooit super lemon haze 5x in scrog methode

    alu folie verwijderen,.
    sigpic

    Comment


      #3
      Re: eerste kweek ooit super lemon haze 5x in scrog methode

      mijn plantjes zijn ontkiemd13 januarie en heb ze direkt is stekpotje met stekaarde gezet dit een twee weken dan overgepot naar de royalmix van PLAGRON...wonderbaarlijk genoeg heb ik nergens problemen mee gehad
      max temp 29 graden
      min temp 19 graden licht uit
      min lv bij licht aan is rond de 45:50
      max lv bij licht uit tegen de 70 dus dit is mijn setup waarmee ik het moet gaan doen verder sta ik open voor alle reacties en of bijsturingen..ik hoor het graag groetende volgende fotos komen in de juiste volgorde omdat ik nu begonnen ben met het bij te houden

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      aluminium niet goed?


      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      smoke mr?

      Comment


        #4
        Re: eerste kweek ooit super lemon haze 5x in scrog methode

        ik snap wel waarom sommige mensen dit doen, echter is het niet bevorderlijk voor de reflectie. alufolie is nooit glad en kan als vergrootglas werken en zo krijg je bladproblemen,...
        maw, geen natuurlijke manier van UV verspreiden.

        succes met alles, ik volg je wel,..
        sigpic

        Comment


          #5
          Re: eerste kweek ooit super lemon haze 5x in scrog methode

          haha das voor de geleerde ben al trug onder en aluminium verwijderd al bedankt ik ga d volgende dagen fotos nemen uit de tent zodat er beter kan gekeken worden naar de bladeren...ik wou deze zowizo niet meer te lang laten groeien aangezien deze nog goed groeien in drie weken bloei...had ik gedacht ze nu zondag te toppen en volgend week zondag op 12/12 te zetten netje erboven en wachten alle reacties zijn welkom goed en slechte maar hopelijk wel de juiste peace

          Comment


            #6
            Re: eerste kweek ooit super lemon haze 5x in scrog methode

            Hoeveel nodes hebben ze nu?

            Weinig anders op aan te merken. Je hebt je duidelijk goed ingelezen.

            Klein puntje is je temp is nogal een groot verschil. Zorg ervoor dat de potten altijd rond de 20graden zitten. Dat hebben ze graag.

            En oppassen met wateren en voeding, daar gaat het meestal verkeerd.

            Het zal in ieder geval niet liggen aan het materiaal of de enthousiasme.

            Veel succes met je kweek!!
            Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
            Vapers Hydro avontuur (voltooid)

            Comment


              #7
              Re: eerste kweek ooit super lemon haze 5x in scrog methode

              gegroet vaperke fijn dat te horen...goed ingelezen ?goed ziek gelezen zeker hehe:: neenee krijg er niet genoeg van...water geven doe ik elke dag 100ml met 1ML/1L poweroots...de plagrond aarde is 6 weken voorbemest dus als het goed is moet ik niks bij voeden de eerste vier weken ...ik ga zien als ik wat onder de potten kan zetten zodat ze automatish wat warmer staan dan rechtstreeks op de vloer ... de meeste hebben drie interodes 4de in aantocht just de rechtse vanvoor die is zen 5de aan het aanmaken daar wou ik ze gaan toppen maar ik ga wachten tot zondag dan zou ik als het kan alle 5 toppen 1 weekje laten bekomen en dan het spel op 12/12 zett?? al vriendelijk bedankt voor de komende antwoorden grtttt ik ga ook fotos geven hoe ze er nu just bijstonden voor ze gaan slapen (2min geleden)

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              voila zo staan ze er momenteel bij...geen idee of ze er goed of niet goed uit zien een ding weet ik wel dat ze geen liefde tekort gaan krijgen de laatse foto is die met de aankomende 5de internode zou ik ze al toppen of wachten op ze allemaal en zondag ik hoor het wel grtssss
              ohja ze hangen nu beetje omdat ik ze net heb natgespoten met plantenspuit dit doe ik een twee tot drie k per week alle was mijn plan
              en de tensiometer staat af he dus staat NIET int rood
              Attached Files
              Last edited by sorensens83; 10 February 2016, 13:17.

              Comment


                #8
                Re: eerste kweek ooit super lemon haze 5x in scrog methode

                mooie plantjes,je kan er piepschuim onder zetten.zou ze nog minimaal 2 weken groei geven,en pas over een week de eerste keer toppen
                verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                Comment


                  #9
                  Re: eerste kweek ooit super lemon haze 5x in scrog methode

                  Ha Sorensens83 al lekker ingeburgerd en al de nodige tips te pakken.
                  Geef powerroots maar 1 keer in de 3 dagen en de andere 2 alleen water.

                  Comment


                    #10
                    Re: eerste kweek ooit super lemon haze 5x in scrog methode

                    komt in orde bedankt al voor de nodige en al nuttige informatie mway en joremkrank vandaag en morgen dus alleen water en piepschuim zal ik nog voor zorgen....doeme pas kweet ni hoeveel van da piepschuim opt stort gedaan haha
                    groetennnnn

                    Comment


                      #11
                      Re: eerste kweek ooit super lemon haze 5x in scrog methode

                      goeiemiddag medekwekers...omdat ik mijn vorig scrognet niet stevig en goed gemaakt had heb ik na wat kluswerk een nieuwe gemaakt nu met een soort halfpipe kijk maar naar fotos...mijn tent is dus 1X1 en scrognet heb ik op 80X80 gemaakt nu vroeg ik me af of htgeen wat ik nu gemaakt heb een goed idee is???ik kan de zijkanten vastmaken aan de zijkant van de tent door koordje te spannen...wat denken julie?ik kan de zijkanten ook gewoon eraf laten ze zijn met kolsembandjes vastgemaakt so ...ben benieuwd naar e reacties

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      ze zouden dus elk tien cm nog naar buiten kunnen schuiven grtssss
                      Attached Files

                      Comment


                        #12
                        Re: eerste kweek ooit super lemon haze 5x in scrog methode

                        Hoe hoog is dat netje? Je moet zorgen dat je ongeveer een 20-25cm vanaf de aarde tot je net hebt.

                        Ik persoonlijk zou zorgen dat je net gans je tent beslaat. Hoe meer plaats hoe beter toch?
                        Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                        Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                        Comment


                          #13
                          Re: eerste kweek ooit super lemon haze 5x in scrog methode

                          ze staan ongeveer 20 25 cm boven de potten ja dus die zijkanten eventueel weglaten toch gebruiken ??? gisteren heb ik plantjes getopt omdat ik vond dat ze er klaar uit zagen en ook omdat ik eerst 3 keer na 2 vorige keren nogmaals deze paginahttps://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41443-TUTORIAL-Scroggen-van-A-Z?highlight=scrog+screen+green had gelezen en ze stonden er net het zelfde bij als op fotos van deze pagina fotos van plantjes volgen dan morgen nog of vanavond al bedankt vriendelijk grtssss

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          ja vaperke ofwel kan ik de zijkanten van het net weglaten maar het scherm is al gemaakt op 80X80 (voor de 2 de x...eerste keer wast ni zo stevig en nog es opnieuw beginnen denk et niet lol)dacht dit te maken voor zeker geen scheuren in tent te maken aangezien ik ni 10 cm spel heb aan de buitenkanten ... en die zijkanten om het half pipe effect te krijgen ik ben benieuwd grttt

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          vandaag weer power roots toevoegen na de raad om de drie dagen deze bij te geven thx hiervoor fotos komen straks ten laats morgen grrr

                          Comment


                            #14
                            Re: eerste kweek ooit super lemon haze 5x in scrog methode

                            Dan zou ik de kanten er aan laten. Meer plaats = beter.
                            Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                            Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                            Comment


                              #15
                              Re: eerste kweek ooit super lemon haze 5x in scrog methode

                              beste ...hier een paar fotos van men PASWAKKER GEWORDEN slhzekesss ik heb ze dus donderdagavond gefimt/getopt weet het zelf niet zeker?ze krijgen nog altjd geen voeding en waarschijnlijk zo nog dik drie weken ...om de twee dagen power roots en 1x per week ga ik ze goed inspuiten met de vita race...was een beetje laat vandaag dus heb er maar eentje uitgepakt om foto te maken..ni te veel stressen (niet echt super kwaliteit maja)verder fotokes van men hopelijk goede setup van scrog ..maar daar ben ik nog niet uit..
                              1 ik wil ze ten laatst volgend zondag in bloei zetten omdat ik een vakantie geboekt heb tegen 25 mei hoop dat ik het haal!!!
                              2 ik twijfel of ik het net 5 cm ga verlagen zodat ik eerder kan beginnen binden???
                              3 ik vraag me dus af heb ik gefimt getopt?kan iemand dit zien aan de hand van de twee fotos zonder lamp? betere fotos volgen nog grt
                              Attached Files

                              Comment

                              Bezig...
                              X