allereerst van harte welkom allemaal... hoop een pak te gaan bijleren hier..aangezien mijn vrouw gek word van mij omdat ik me al maanden aant verdiepen ben op dit soort forums voor enigzins wat op de hoogte te zijn ben ik er toch van overtuigd dat het moet gaan lukken..ik hoop dan ook op goede raad en wijzigingen door de geleerde hier onder julie hehe...ik heb dus gekozen voor de SUPERLEMONHAZE ZADEN van wietzaadjes.nl deze omdat ze naar mijn smaakpupillen superlekker is en natuurlijk ook voor de reacties erna hehe al erg bedankt ...
ik heb gekozen voor een tentje 1X1X2
Plagron royalmix(aarde 6 weken voorbemest)
plagron topgrow box 100%naturell
lampSON-T-pia 400 Watt.
afzuiger plus twee filters erbij
kleine extra zuiger voor lucht inlaat
clipfanneke
nog een extra blazer(fotos komen nog)
6X6 stekpotjes en hierbij stekgrond
11l potten 5x
Nog wat hydrokorrels voor op de bodem van 11L potten
en nog wat kleine prullekes voor af te meten te verzorgen etc
nauturlijk heb ik een scrognet gemaakt
verder heb ik er enorm veel zin in ik ga eens bezien hoe ik hier fotos kan gaan posten met de hele setup van hier plus de eerste weken van men plantjes...die zijn inmiddels drie weken en half al bedankt en vriendelijke groeten
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
es kijken of de fotos erop komen
de volgorde van de fotos kloppen wel niet maar zo krijgt men een beetje een ander v
beeld hoe en wat er staat grtzzzzzz
hier nog enkele fotosd ook weer niet in volgorde ben ook niet zo een gek met pctoestanden welnu ben ik gestart en de plantjes zijn nu redelijk gegroeid zoals julie zin zal zo wat info geven hierover
ik heb gekozen voor een tentje 1X1X2
Plagron royalmix(aarde 6 weken voorbemest)
plagron topgrow box 100%naturell
lampSON-T-pia 400 Watt.
afzuiger plus twee filters erbij
kleine extra zuiger voor lucht inlaat
clipfanneke
nog een extra blazer(fotos komen nog)
6X6 stekpotjes en hierbij stekgrond
11l potten 5x
Nog wat hydrokorrels voor op de bodem van 11L potten
en nog wat kleine prullekes voor af te meten te verzorgen etc
nauturlijk heb ik een scrognet gemaakt
verder heb ik er enorm veel zin in ik ga eens bezien hoe ik hier fotos kan gaan posten met de hele setup van hier plus de eerste weken van men plantjes...die zijn inmiddels drie weken en half al bedankt en vriendelijke groeten
es kijken of de fotos erop komen
de volgorde van de fotos kloppen wel niet maar zo krijgt men een beetje een ander v
beeld hoe en wat er staat grtzzzzzz
hier nog enkele fotosd ook weer niet in volgorde ben ook niet zo een gek met pctoestanden welnu ben ik gestart en de plantjes zijn nu redelijk gegroeid zoals julie zin zal zo wat info geven hierover
Comment