Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweek ooit super lemon haze 5x in scrog methode

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: eerste kweek ooit super lemon haze 5x in scrog methode

Laat maar komen die foto's, ben benieuwd.

Geef je te weinig voeding? nu kunnen ze wel wat gebruiken.

Gebruik je een EC meter?
    Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
    Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

Geef elke dag water rond de 400/500 ml om de dag met voeding.. per liter water 2,5 ml boom.. en 1 ml green sensation is dit te weinig? Ja ik denk Misch de boom naar 3 tot 3,5 ml op te voeren ... Straks ten laatst morgen foto's al bedankt grtzzz

Comment

ken de plagron lijn zelf niet, maar de hoeveelheden lijken me normaal.
        Je moet vooral je blaadjes in de mot houden. Die vertellen je het best hoeveel je moet voeden.

Nog een paar weken!

Comment

Ik ben ook wel erg benieuwd naar de foto's vindt ik altijd leuk om te zien de laatste geplaatste foto's zijn wel erg mooi.
          En over de voeding zoals vaperke zegt de blaadjes zeggen meer dan een schema daar ben ik zelf ook achtergekomen.
          De schema is maar een indicatie en er zijn nog zoveel factoren zoals het zaadje medium water ph enz enz.

Comment

ZOALS beloofd wat nieuwe update fotos en JAAAA ik kan al zeggen dat er kleine budschotjes zijn ma nog geen mooie plaatjes
            dus zit nu in mijn 4 de week bloei ongeveer (eens tegoei uittellen straks)
            dus mijn probleem met de gele blaadjes is aant uitzetten,,,naar mijn mening is stikstof te kort omdat ik een twee weken geleden wat grow meegegeven had (omdat hier stikstof inzit)en toen bleek het een weekje goed te gaan ...helaas heb ik nu veeeeel gele bladeren en is niet mooi om naar te kijken haha toch wel!!!!!
            geef ze elke dag 400 tot 500 ml en om de dag voed ik ze met 2,5ml bloom en 1 ml green sensation per liter...aangezien de blaadjes aan de toppen ook wat vergelen misch toch wat voeding omhoog gooien ?wat opdrijven ?

dan nog een VRAAGJE deze lemon haze zou 10 weken moeten bloeien ..nu is een kameraad langs geweest en die verklaart mij GEK dat ik die nog 6 weken ga laten bloeien ???aangezien dit mijn aller eerste keer is en ik heeeeel veeeel gelezen heb hier en daar..doet diene piemel mij toch beetje twijfelen dus hoor ik het graag en liever van de meer ervaren kwekers hier

In vergelijking met een kameraad zijn mijn buds een pak dikker .. gaan deze nog aandikken of gaat dit het zowat zijn qwa dikte?

nog een vraagje over n 27 van bio nova iemand ervaring hierbij?zal dit helpen met de bladeren ?
            al heel erg bedankt en ik hoor het graag.... laat maar komen
            Attached Files
            Last edited by sorensens83; 8 April 2016, 20:23.

Comment

Heeft je kameraad zelf ook een kweek?

Comment

Nee geen eigen kweekje.. naar mijn mening zit ik buiten het geel blad nog redelijk ok qwa topvorming ma hoop da ze nog gaan aandikken ik hou het zowizo nog 6 weken goed in de gate maar even nu de oorzaak vinden van bladprobl
                Last edited by sorensens83; 8 April 2016, 21:44.

Comment

Je hebt precies zo weinig blad. Heb je er al een aantal verwijderd?

De toppen zien er wel al nice uit.

Is moeilijk te zeggen waarom ze zo geel zijn. Die van mij doen dat ook, maar een stuk later in de bloeifase.
                  Maw ik weet het ook niet

Comment

Trichomen goed bestuderen met een zakmicroscoop en kijken wat voor kleur ze hebben

Comment

Good morning.. blad heb ik idd verwijderd omdat deze geel zag.. doe ik niet meer aangezien het proces sneller lijkt te gaan ga vandaag n 27 geven en kijken wat resultaat het geeft-- ik heb ook nog alga grow liggen die bevat stikstof.. maar kan/mag ik die geven in bloei?

Comment

Ze bloeien 6 weken nu, en 9-10 weken is de richtlijn van wietzaadjes.nl, dus zo lang moeten ze niet meer.
                        Vergeling kan een paar oorzaken hebben, te weinig N, te nat, of wortelproblemen.

Ik zou nu geen N meer gaan meegeven, da's meestal niet zo'n goed plan bij hazen, dan krijg je fluffie toppen.
                        Je kunt het wel meegeven in de groei, dan geef je de normale voeding, en kun je een paar druppels extra N erbij doen, maar met een goeie voedingslijn is dat niet nodig.
                        Losse componenten is ook eigenlijk meer iets voor de ervaren kweker.
                        Als de verhouding scheef gaat krijg je weer andere problemen.

Als de trichomen voor de helft milky/doorzichtig zijn kun je al stoppen met voeding en ga je alleen nog water geven, dus dat zal niet zo heel lang meer duren.
                        In de tussentijd kun je het blad dat echt knalgeel is geworden waarschijnlijk makkelijk verwijderen.
                        Ik zou het proberen uit te zingen, maar in ieder geval de trichomen even checken, dan pas weet je echt hoe ver je bent.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Wat ne professionele uitle waarvoor veel dank QnQ ik ga proberen foto's te pakken van de trichomen om wat meer zekerheid.. ik ga dan ook geen extra n toevoegen.. vraag me af tot wanneer de topontwikkeling is?zouden ze nog dikker groter worden? Al weer bedankt en foto's volgen.. hopelijk wat mooiere grts

Comment

Ik had dit ook bij mijn vorige kweek en uiteindelijke was ik zeer tevreden met de opbrengst.
                            Maar ik zat ook in de rats zoals iedere kweker wil je een perfecte kweek.
                            En wat QnQ de triochomen goed in de gaten houden.
                            De toppen dikken nog steeds aan het lastige is om een tijd gegeven hoe lang immer elke soort en kweek is anders.
                            Maar de toppen zien er lekker uit.

Comment

thx witpen... das fijn te horen dat de toppen er toch nog goed uitzien en ook dat ze nog gaan zwellen muhahaha...over dat geel blad ga ik me niet meer te veel zorgen maken ..heb net je verslag nog eens bekeken omdat je zei hetzelfde probleem te hebben gehad en idd dat was zowizo een mooie oogstu lopende kweek nu ziet er ook super uit..nog een bedankt om me een hart onder de riem te steken hier en zoals gezegd iedereen wil een perfecte kweek...nu is dit mijn eerste dus kan alleen maar beter worden denk ik ben zeker blij als ik hier als eerste x een eindresultaat van 100 gr heb kan ik even verder tot de volgende oogst haha zolang de kwaliteit maar super is... greeetigs

Comment

Het probleem van de meeste kwekers...geduld

Je hebt een goede kweek achter de rug. Nu nog de laatste loodjes en dan genieten!!!

Comment

Bezig...