Re: eerste kweek ooit super lemon haze 5x in scrog methode
kleine update...men superlemon hazekes staan nu just 1 week op 12/12
ze zijn lekker door aant groeien en heb al wat kunnen binden
wat een super leuk werk man haha...
verder heb ik ze vandaag eens 400ml gegeven ipv 250/ml..kan zijn dat ik ze nu eens een dag misch twee wat droger ga laten staan omdat ik gehoord heb dat dit niet slecht zou zijn voor de plantjes normaal krijgen ze 300per dag en nog altijd geen voeding!!!
verder heb ik vrijdag de beentjes geschoren zodat er meer energie naar de grotere hogere vertakkingen gaat IS DIT BEETJE OK GEDAAN?
voor alles is een eerste keer en dit is allemaal nieuw voor mij dus laat maar weten of het goed gaat hier???
denk je dat ik netje ga volkrijgen?
ik weet totaaaaaal niet wat ik verwachten moet of hoeveel ik zeker zou moeten afhalen maar blijf erbij dat de kwaliteit belangrijker is als opbrengst...
ik hoor graag als er iets niet goed gedaan is hier
al bedankt en een fijne avond
oja de haartjes zijn dat bloeitekenen?of??
ps de volgende fotos gaan beter zijn;;;maar hoop hiermee toch iets meer te kunnen laten zien
grtjs
kleine update...men superlemon hazekes staan nu just 1 week op 12/12
ze zijn lekker door aant groeien en heb al wat kunnen binden

verder heb ik ze vandaag eens 400ml gegeven ipv 250/ml..kan zijn dat ik ze nu eens een dag misch twee wat droger ga laten staan omdat ik gehoord heb dat dit niet slecht zou zijn voor de plantjes normaal krijgen ze 300per dag en nog altijd geen voeding!!!
verder heb ik vrijdag de beentjes geschoren zodat er meer energie naar de grotere hogere vertakkingen gaat IS DIT BEETJE OK GEDAAN?

denk je dat ik netje ga volkrijgen?

ik hoor graag als er iets niet goed gedaan is hier
al bedankt en een fijne avond
oja de haartjes zijn dat bloeitekenen?of??

ps de volgende fotos gaan beter zijn;;;maar hoop hiermee toch iets meer te kunnen laten zien

Comment