Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweek ooit super lemon haze 5x in scrog methode

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: eerste kweek ooit super lemon haze 5x in scrog methode

kleine update...men superlemon hazekes staan nu just 1 week op 12/12
    ze zijn lekker door aant groeien en heb al wat kunnen binden wat een super leuk werk man haha...
    verder heb ik ze vandaag eens 400ml gegeven ipv 250/ml..kan zijn dat ik ze nu eens een dag misch twee wat droger ga laten staan omdat ik gehoord heb dat dit niet slecht zou zijn voor de plantjes normaal krijgen ze 300per dag en nog altijd geen voeding!!!

verder heb ik vrijdag de beentjes geschoren zodat er meer energie naar de grotere hogere vertakkingen gaat IS DIT BEETJE OK GEDAAN? voor alles is een eerste keer en dit is allemaal nieuw voor mij dus laat maar weten of het goed gaat hier???
    denk je dat ik netje ga volkrijgen? ik weet totaaaaaal niet wat ik verwachten moet of hoeveel ik zeker zou moeten afhalen maar blijf erbij dat de kwaliteit belangrijker is als opbrengst...
    ik hoor graag als er iets niet goed gedaan is hier
    al bedankt en een fijne avond

oja de haartjes zijn dat bloeitekenen?of??
    ps de volgende fotos gaan beter zijn;;;maar hoop hiermee toch iets meer te kunnen laten zien grtjs
    Attached Files

Comment

dju nu heb ik ne hoofdtop afgebroken mer scroggen plooien vastmaken??? deze kon ik niet meer trug plakken ???kan dir kwaad???herstelt dit??? of heeft dit nadelen voor de plant?

al bedankt

Comment

Ni getopt dan? Hoofdtop is doorgaans wat te taai om te plooien en te binden. Die moet je dan eerst pletten tussen duim en wijsvingers. Anders ist idd nogal snel knak.

Comment

Bedankt deze zijn alle 5 getopt getopt na drie weken groei ik ga er op Letten met pletten eer ik ze ga vastmaken nu maar dit kan geen kwaad op vervolg van de plant??

Comment

Tsja, das een topke minder dan he. Voor de rest kan dat niet veel kwaad nee. Zijscheuten zijn toch plooibaar? Heb daar tot nu toe weinig problemen mee gehad.

Comment

Comment

Ik moest gelijk lachen en er zat er hier een die zie tegen me leuk heh wat is er?

ik zeg nou er staat een bericht hier me vrouw word gek van me kwa opzoeken en leren ! en toen ging me vriendin ook lachen en die snapte gelijk AHHHHHHHHHHHHHHHH FTW

even over je kweek nu ! ik zeg goed bezig en ziet er best leuk uit! no shit

Ik hou van mensen zonder bullshit en die hun huiswerk doen en ok weten wat ze doen en schijt hebben en proberen.
                Dar kan ik echt waarderen en ben zelf ook zo iemand , wil het weten en tips altijd welkom!!!!

je bent goed bezig man ! en ga dit verslag lekker volgen en ik zet me stoeltje bij met wat te vreten en een fles wodka/sprite erbij.

top dit , en daar hou ik van

en foutjes en kutzooi daar leer je van en wij ook
                sigpic
                LED there be light

Comment

Haha kanon fijn dit te horen

Straight to the point...heerlijk!!!!! Heb idd meer gelezen op drie maanden dan mijn hele schoolstudies(ouders zullen fier zijn haha)allesinds ben ik blij dat er vers bloed komt kijken en hoeveel ik ook gezien gelezen gehoord heb apprecieer ik alle tips hints of verbeteringen..nog eens bedankt voor de reactie hier en hoop te kunnen laten zien dat kweken niet alleen superleuk is maar gewoon een leuke hobby waar gestreven word naar een machtig goed weetje!!!!Thx nog m8

Comment

Ahzo. Trek er anders eens een foto van.

Comment

hier de foto van men meiske
                      HOOPniet dat haar hart gebroken is en bij me blijft weet ni of de foto echt duidelijk is maar na de aanslag gisteren is ze toch blijven groeien langs alle andere kanten
                      Attached Files

Comment

BRUUT
                        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Sorensens83 ik had bij mijn vorige kweek meerdere gebroken toppen 6 stuks waarvan 2 hoofdtoppen van deze was er 1 niet meer te redden.
                          De andere 5 waren had ik getapet met papierenschilderstape en ze hadden het wel gered.
                          En de watersysteem is super gemaakt dat had ik ook besloten om te maken stond op mijn lijstje van verbeterpunten.

En de kweek ziet er mooi uit ik zal je zeker gaan volgen

Comment

ja idd BRUUT maar niet de bedoeling hoor!! hehe...Ok maar ik veronderstel dat de plant nog te redden is met de vertakkingen..niet witpen? Ja hoop niet dat ze volledig eraan is zijn de uwe gestorven of heb je nog kunnen oogsten met deze planten ?of pak minder?fijn dat je volgt hoe meer ogen hoe meer tips..heb er ook al van u gelezen ..al van veeeeelen hier trouwens hehe..dat watersysteemke heeft me 18 euro gekost en 1 uurtje werk en werkt fantastish!!!
                            greetingsss en al bedankt!
                            Last edited by sorensens83; 2 March 2016, 21:32.

Comment

Natuurlijk red je plant het word niet voor niets onkruid genoemd.

Dat gaat wel goed komen.

Comment

Comment

Bezig...