Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweek ooit super lemon haze 5x in scrog methode

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Comment

Re: eerste kweek ooit super lemon haze 5x in scrog methode

in mijn optiek is dat zelfs voordelig die nog te besproeien
      zoals al vermeld wekelijkse douche
      ik gebruik daar deze gieter voor
      is wel gebruikelijker in de biologische teelt
      deze doet dat ook bijvoorbeeld

Comment

goeienavond mede...
        eff tussendoor wat betere fotos dan de bemistigde van laatst
        niet veel te zeggen dan dat 1.5 ml bloom meegeef per liter
        ze goed stinken
        en de middelste plant toch nog wat vergeelde bladeren weg moeten nemen
        ma goed niet te veel aan trekken.. de rest doet het nog goed maar ze zijn toch gelukkiger na een dosis voeding..
        fijne avond nog grtzzz
        Attached Files

Comment

Een lichte nevel zou ik nog wel doen als dat nodig is, met fishmix ofzo, maar echt nat gieteren ?
          Dunno man, doe wat je wil eh, maar ik zou daar niet de verantwoording voor durven nemen.

Mooi veldje, over een weekje of 8 zijn dat allemaal toppen van minstens 15cm
          Succes
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Heb ze licht beneveld gehad maar ook maar 6-7 max dat ze alive zijn had die giet methode ook niet eerder gezien dus ga zeker geen risico neme als beginneling hier hehe.. ja is te hopen dat er goed toppen aan komen en de smaak vooral kijk ik naar uit.Thx QnQ... maar eerst maar eens proberen deze goed af te ronden en die lichtere bladeren onder controle zien te houden good eeeyyyyyvening m8s

Comment

goeiemorgen goeiendag ...
              3de week zichtbare bloei!!!!NOG 7/8 weken te gaan en ze stinken voor niet normaaaaaaallll haha
              eff kleine update
              ben dus bezig met voeden..om de dag 2ml bloom geef ik mee en om de dag gewoon water..door wat gebrek aan stikstof heb ik ook wat alga grow mee toe gediend omdat deze stikstof zou bevatten..kmoet zeggen dat het de plantjes goed doet
              vanaf begin volgend week ga ik ook beginnen met de green sensation dit zou een super product zijn als ik naar vele verslagen kijk dus kan ni wachten om de vooruitgangen te gaan zien..verder dikken de topjes lekker aan MAAR we zijn er nog lang niet hier wat foto als er iets ni goed uit ziet ets niet klopt of voor verbetering vatbaar is hoor ik het graag grtsssss
              Attached Files

Comment

ziet er goed uit sorensen83
                doe zo verder en je zal blij zijn met je resultaat.
                Hoe hoog hangt je lamp ?
                Grts Amazing

Comment

hey thx amazing...
                  ik heb de lamp op 40-45 cm hangen gemiddelde hogere toppen gerekend dan.. de lagere toppen zal wel tegen 45-50 zijn maar hoop dat die nog wat gaan explodere!!!regelmatig en groter blad wat over de lager gelegen toppen hangt... kan ik die event wegknippen pitsen?voor meer licht? ik weet ni of dit goed is voor de plant ..onder het netje hangt niks nimeer das al weg .grtzzz

Comment

Sorensens ik heb een deel van je verslag met veel plezier gelezen en je dames zien er mooi uit, je scrognet zit mooi vol en de toppen beginnen mooi te ontwikkelen.
                    Nu had ik gelezen dat je bloeivoeding geeft en bijna gaat beginnen met Green Sensation. Indien je daarmee begint moet je opletten met de bloeivoeding aangezien in Green Sensation reeds een deel bloeivoeding inzit en dit een vrij hoge concentratie heeft. Mij hebben ze aangeraden de bloeivoeding een 50 a 60% te verminderen indien je begint met Green Sensation.

Ik ben ook net mijn eerste kweek begonnen en mijn dames staan nu in de 5de week zichtbare bloei. Al je voorbereidingen en research heeft zo te zien goed geholpen, doe zo verder
                    Veel succes met je eerste kweek en ik ga je kweekverslag zeker volgen!
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41859-Beginnend-LED-kweker-Kweekverslag

Comment

Gaat lekker sorensens8.
                      Mooi netje vol met toppen zoals een scrog eruit hoort te zien ik heb geen aanmerking je doet het prima zo

Comment

hey ragnar welkom...
                        bedankt voor de intresse hier en ook nog voor de goeie informatie,fijn dat je mee volgt!! ,ik hou hier zeker rekening bij had ook al gelezen dat deze goed bemest wasik ga me seff neerzetten in de zetel en eens kijken naar u verslag..verwonderd me dat ik u nog ni tegen gekomen ben..dacht alle verslagen gelezen te hebben lol
                        hey witpen thx nog voor de goede feedback altijd fijn dit te horen van andere meer ervaren mensen ..HOOP dat alles zo blijft gaan grt en een fijne dag he mensen

Comment

Zo, je SCROG staat er mooi bij zo, Sorensen83! Als ik dit soort foto's zie, krijg ik wel enorme zin de volgende keer ook een SCROG te gaan proberen.
                          Ga zo door, ik hou je vanaf hier zeker in de gaten, kan ik nog mooi wat bijleren. Veel succes verder!

Comment

Comment

Mooi man, ziet er heel mooi uit!

Ik hoop dat mijn tweede kweekje er over een aantal weken ook zo bij staat!

Voorlopig jaloers dus, maar ik ga ook mijn uiterste best doen!

Comment

Beste...kleine update.. morgen ga ik foto's trekken en de stand van zaken laten zien.. die niet zo super is hehe�� ik heb heel veel lichte groene kleuren in blad en vergeelde afstervend blad.. heb gisteren n27 bio nova besteld.. iemand ervaring hierbij?? Denk dat ik stikstof te kort heb.. de plantjes dus morgen avond post ik wat foto's en hopelijk met achteraf goede raad en suggesties zie dit probleem wel heel vaak voorkomen dus maak me niet te veel zorgen.. fijne avond nog en tot laters grt

Comment

Bezig...