Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweek ooit super lemon haze 5x in scrog methode

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: eerste kweek ooit super lemon haze 5x in scrog methode

Ziet er leuk en gezond uit!!
    Maar vraag me af of je wel veel profijt zult hebben van de stijle zijkanten
    van je net!
    Ik moet ook nog iets bedenken of maken voor mijn volgende (tweede) kweek,
    dus ik houd het in de gaten als je het goed vind, succes!

Comment

Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
      Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

Zeker welkom nog PETERK 1950..hoe meer tips hints ogen hoe beter..VAPERKE ik heb ze bewust proberen te fimmen omdat ik lees dat ze meer kans hebben als meer dan twee hoofdtoppen..ik ga het scherm op de 25 cm staan dan maar ga wel nog piepschuim halen voor onder de potten( max2-3cm) dat ze onder wat warmer staan onder de potten..verder twijfel ik ook nog wanneer ik ze in de bloei ga zetten?? Aangezien ze hier volledig sativa s zijn ...en ze hennig fel doorgroeien in de bloei??2-3weken nog?? Kan ik ze in bloei zetten als ze het net raken?of moet mijn net ook eerst 2/3 de vol zijn? Dit zie ik ook maar meestal bij indica dan aangezien ze wat minder lang doorgroeien? Al bedankt chilleeeeee
        Last edited by sorensens83; 15 February 2016, 12:54.

Comment

Kijk hoe snel ze nu groeien (na de recuperatie periode dan) en denk dat ze nog een 2 tal weken zeker zullen doorgroeien.

Dan zie je snel wanneer je moet overgaan naar 12/12. Je kiest dit geheel zelf. Mijn tip, zorg dat ze tenminste voor meer dan de helft door het net zitten.

In mijn eerste verslag zul je zien dat ik ze ook te vroeg heb laten bloeien en mijn net blijf te leeg. Mijn laatste ronde is het een stuk beter. Maar dat was omdat ik de plant nu ook al kende.

Komt goed, patience

Comment

Daar is weer iemand mooi van z'n gebruikte filter afgekomen zie ik ?
            Een gebruikt filter is een risico.
            Je kent het verleden niet, en met zo'n vuile hoes om de filter lijkt het of je al 2-3-4 kweekjes gedaan hebt.

Ik denk dat je wel voor de vakantie kunt oogsten eh..25 mei is nog 14 weken.
            Reken dat ze 2 weken na omschakeling op 12/12 met de bloei beginnen, en dan nog 10 weken bloeien, da's 12.
            Dan hou je dus nog wat tijd over om te drogen ook.

Over de voeding: tot je echt bloei ziet, kleine minitopjes, kun je groeivoeding geven.
            Dat is dus wel een paar keer nodig voor die tijd, anders kom je halverwege de bloei met een stikstoftekort te zitten.
            Je kunt ze al in bloei zetten als ze een paar cm onder het gaas zitten, een plant met voornamelijk Sativa groeit inderdaad wat harder door dan een Indica.
            Succes!
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Thx voor de snelle reacties mannen...das goed om te weten dan gebruik ik alleen die nieuwe filter!gaat de andere meteen de container in... En ja dat in de bloei zetten gaan we dan aanzien hoe ze nu gaan groeien..maar wil inderdaad niet meer te lang wachten hoop eind van deze week nog ... Thx nog chilllleeeee

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Foto's ga ik achter een paar dagen posten aangezien er anders geen vooruitgang te zien is en als ik ze dan terug bekijk zietvet allemaal wat beter uit alee groeten

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelpos

hey QNQ welkom nog..ivm met de voeding..de plantjes zitten nu een een 2 tal weken in de plagron roayalmix die bemest is voor 6 weken..(weet niet of je dit wist?)maar nu heb ik de raad gekregen zeker ook niet bij te voeden!!! tot ik verkleuring begin te zien in het onderste bladerdek..vanaf dan zou ik beginnen opbouwen met voeding? verbeter me maar als ik het fout heb verstaan maar in principe zou ik de alga grow niet of bijna niet moeten gebruiken ivm de bemeste grond? al bedankt grtss

eff paar fotoskes van hoe ze er vandaag uitzien..en een paar ook net voor ze gingen slapen voor de kleur van bladeren te zien...wel moet ik zeggen dat mijn gsm niet zo goede fotos trekt maar ga mijn camera int vervolg gaan gebruiken...eens de buds eraan komen is dit ook noodzakelijk hehe alle commentaar welkom goeie en slechte als em maar leerrijk is en me vooruit helpt thx en grtsss
              Attached Files
              Last edited by sorensens83; 15 February 2016, 12:43.

Comment

goeienavond heren..IK BEN BEGONNEN MET BINDEN!!!van de sensor van de temperatuurmeter
                ik heb alles naar mijn mening in orde voor ze eind deze week begin volgend week in de bloei te zetten ..aangezien deze zo goed als volledig sativasoortje is)
                heb 3 potten verhoogt door een dvd eronder te zetten en bij 1 heb ik er 2 moeten zetten zodat ze allemaal even veel licht krijgen..en op gelijke hoogte staan
                gemiddeld 29 graden 45 lv bij dag
                gemiddeld 19/20 graden 58lv bij nacht dit zal met omschakeling 12/12 wel makkelijker controleerbaarder worden aangezien ik meer thuis ga zijn...wil ze van 7 tot 7 zetten
                drie dagen geleden dacht ik dat ze meer dronken en heb ik ze een keer 2OOml water gegeven..blijkbaar was da ietske te veel en heb ze vandaag pas trug water gegeven 100m
                voor de rest geef ik ze nog altyd geen voeding..pas wanneer ze vanonder beginnen verkleuren komen da extras eraan hehe
                ze hebben paar daagjes temp van 30 gr gehad maar ben nu paar dagen thuis en kan ik eens goed kijken hoe ik alles ga afstellen qua afzuiging/inblaas etc...
                verder denk ik tot alles nu redelijk goed gaat al kan ik NIET wachten dat ik eindelijk kan beginnen met scroggen
                de omschaling kan dat in 1 keer of beter geleidelijk aan naar 12/12 gaan?
                de planten te kort op mekaar of is de opstelling wat ok?

fijne avond nog grtsssss
                Attached Files

Comment

Zou ze eerlijk gezegd nog iets langer laten voorgroeien.
                  Op 12/12 doe je in een keer.

Voor sativa's staan ze wel kort en bushy.

Wachten sucks

Comment

komt goed vaperke deze kweek is eigenlijk echt alleen maar om topkwaliteit proberen te toverenen heel veel bij te leren!! het aantal grammen is van weinig belang hiermaar is altijd wel mooi meegenomen(ben blij als ik 100 afhaal de eerste x) wou ze al op 12/12 zetten maar ga dan nog zeker afwachten tot maandag als ze dan tussen het net door groeien gaan ze op 12/12
                    ja en wachten sucks hehehe maar dat word beloont
                    chilllleeeeeee grtssss

Comment

goeiemorgen mede kwekers lezers comentatoren
                      eff een kleine update hier...de slh groeit nu echt lekker door,,ik ben aangezien ze zo goed groeien van plan deze morgen op 12/12 te zetten aangezien deze dan nog twee tot drie weken door gaat groeien denk/hoop ik toch dat het netje goed vol gaat zittenowv mijn geboekte vakantie kan ik ook niet meer lang doorgroeien wil op tijd zijn en kan een goede les zijn naar men volgende kweekje..
                      verder heb ik het scrognet toch een beetje heromgebouwd vond de zijpanelen iets te hoog..heb ze nu vast gezet en staat goed stevig in het tentje...laat ze nu maar komen kben er klaar voor..het fijne werk komt eraan hehe nog een fijne zondag gewenst hier en khoor et wel als iets ni ok is grtsssssss
                      Attached Files

Comment

plantjes zien er goed uit,hoop dat je het netje vol krijgt
                        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

vandaag nog tussendoor een watersysteem in elkaar geknutseld..heb filmpke gemaakt maar krijg ze niet op de site het bewatert dus voledig rondom de planten ...heb om de dikke cm gaatje geboord en loopt zo overal lekker gelijk uit..ga ze ongeveer 3tot 5 cm boven men aarde plaatsen zo krijgt ze elke dag een lekkere regendouchkeen VOORAL hoop ik dat het veel aangenamer water geven word met da scrognetje op de fotos wat ik in elkaar gestoken heb en die lege pot was natuurlijk voor te testen...vanavond ga ik ze nog rondom de plantjes knutselen en ze dirkt een douchke geven..heb ze gisteren op 12/12 gezet dus vandaag hebben ze voor de eerste x mogen uitslapen hier ben eens benieuwd!!!!
                          greeeetings
                          Attached Files

Comment

voila..eerste dag 12/12 ..water geven ging gemakkelijker morgen nog just een trechter halen en een stuk tuinslang afsnijden hier...luxe!!ze groeien lekker door hier en twee keer kunnen binden..ze staan er zo bij greeetingssss
                            Attached Files

Comment

leuk systeem,plantjes gaan ook lekker
                              verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Thx..ze gaan tot nu toe heel goed hoop netjes lekke vol te krijgen maar verwacht dan ook nog twee tot 3 weken groei nu komt goed..kijk uit naar het binden maar dat beloont fijne avond nog greeetss

Comment

Bezig...