Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2e maal buitenkweek Da Vibe .. 5 maal Power Plant

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 2e maal buitenkweek Da Vibe .. 5 maal Power Plant

Zien er goed uit man .
    nog 2 weken en dan ga ik ook verduisteren,zal mij benieuwen .
    ps ga je nog wat blad wegknippen of laat je ze zo?
    iig suckses

greetzz

Comment

Hey Krischronic , ja dat weet ik eigenlijk nog niet, zou dat beter zijn voor de
      bloei omdat ze dan meer zonlicht vangen ?? zijn dr nog meer mensen die hier
      ervaring mee hebben ??

Comment

Het enige dat ik zeker weet is dat de lucht circulatie veel beter wordt en dus ook weer minder kans op rot ed.
        Ik heb bij een maat van mij zijn binnen kweek bekeken en zijn planten hebben bijna geen blad maar wel vette toppen.
        Je moet er wel genoeg aanlaten want het is wel de plant der energie.
        maar van de andere kant,die bladeren nemen veel voeding op die anders naar de toppen zouden gaan en dus voller/groter worden.
        kijk de toppen hebben die zon volgens mij niet nodig want de bladeren zijn de energie vangers en niet de toppen.
        Weet ook niet of het binnen kweken of buiten dat verschil maakt,mischien is dat wel heel anders.
        Maar binnenkweek heb ik nog nooit gedaan,in de loop van het jaar mischien nog is als buiten geoogst is .
        Zou het ook wel eens van de meer ervaren kwekers willen horen.
        ben benieuwd of we hier binnenkort antwoordt op krijgen

Greetzz

Comment

Zeer mooie plantjes

Comment

@ Igipower thanks @ Krischronic Ik heb vroeger wel eens met een kameraad binnengekweekt maar toen hebben we eigenlijk ook nooit bladeren weggehaald maar toch een behoorlijke oogst gehad.. het lijkt me wel een goede optie om het bij 1 van me planten te proberen en die te vergelijken met de rest aan het eind vd oogst.. Zo kunnen we dr misschien toch nog wat van leren.. Ik vraag me alleen af of de plant dan niet teveel bezig gaat met het herstellen van de afgeknipte stukjes.. Ik hou je ervan op de hoogte..

Comment

Ik zelf zou er niks aan knippen ik had die vraag ook al een keer gestelt in mijn topic en toen is me afgeraden om dit maar beter niet te doen knippen doe je als ze klaar zijn.

Gr kel

Comment

Comment

Omdat je plant voeding uit de bladeren haalt en zeker als ie tekort zou hebben daarom zeggen ze beter niks knippen voor dat ie klaar is.

Gr

Comment

Mooie PowerPlanten heb je daar ik zit er over na te denken om die volgend jaar aan te schaffen of ik neem autoflowers.
                    De bloei zit er ook al lekker in ik hoop dat het bij mij ook snel komt nu ik begonnen ben met verduisteren.
                    Groet,
                    PlasticHorse

Comment

okeej, ik denk dat deze naar een week of 5 toch wel klaar zijn,, en ik laat alvast haze plantjes groot groeien bij familie, zodat ik er nog een tweede kweekje achteraan kan knallen want haze is een laat bloeier.. autoflowers heb ik ook eerst aangedacht,, maar ik vindt de oogst echt veel te weinig voor de moeite die je er voor doet..(ben niet snel tevreden ) hier nog n aantal pic's..IMAG0049.jpgIMAG0053.jpgIMAG0056.jpg
                      Attached Files

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kel View Post
                        Omdat je plant voeding uit de bladeren haalt en zeker als ie tekort zou hebben daarom zeggen ze beter niks knippen voor dat ie klaar is.

Gr
                        Klopt helemaal wat je zegt Kel.
                        Maar in principe Dief je je plantjes en daarvan zeggen ze ook dat dat goed is en vollere toppen ervan krijgt.
                        Maar het word dus uitzoeken geblazen .
                        Heb zelf ook een test plant die ik ook wel kan gaan dieven en zien wat voor resultaat er uit komt.
                        Lijkt mij gewoon dat er ook een preventieve kant aan zit dmv luchtcirculatie wat weer minder kans op rot ed heeft als effect,zeker met dit weer als het zo blijft.
                        je moet ook niet teveel wegknippen,maar die PP's zijn zo vol groeit overal blad.
                        Zolang je maar het paraplu effect houdt,het zijn dan net zonnepanelen lol.
                        maar ja ik ga het gewoon proberen en we zien dan wel.

@ Davibe

Ziet er goed uit alleen die eerste foto...
                        Lijkt wel een beetje gelig te worden,of zie ik dat verkeerd?.
                        Suckses

Greetzz

Comment

@t Krischronic.. Nee er zitten wel een paar iets gelige blaadjes maar die zitten
                          onderaan de plant,,.. Wat je op de eerste foto ziet komt doordat ik de flits aan
                          had en door de kwaliteit van de Htc camera Grtz
                          Last edited by davibe; 4 July 2011, 18:20. Reden: foutje bedankt :D

Comment

het 3x voeding en vervolgens 1x water schijnt wel goed te helpen, weer mooie donkere bladen... de plantjes groeien al lekker dicht met toppies.. 1 plant lijkt wel getopt heeft meerdere moedertoppen maar is toch echt nooit gebeurd haha

Comment

Deze planten zijn nog lang niet klaar hoor
                              God was never on your side..

Comment

hey hey, het verduisteren gaat leker bij jouw zie ik, planten mogen zeker nog wel een week 7, ben zelf ook aan het verduisteren, ben nu 32 dagen bezig.
                                en ik ga er vanuit dat ze nog 7 a 8 weken nodig hebben. suc6 met je kweekje.

PPlantje
                                ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

Comment

Bezig...
                                X